کارگاه ارزش گذاری استارتاپ ها

برای پی بردن به اهمیت کسب و کار ها سناریو های متفاوتی وجود داشته که حال به قیمت گذاری استارتاپ ها اشاره می کنیم.کارگاه ارزش گذاری استارتاپ ها

که فاکتور های متفاوت این استارتاپ ها را بررسی و تحلیل می شوند

که آینده ی روشن پیش رویشان مسیر حتمی خود را پیدا کند.

هر یک از این استارتاپ های بزرگی که امروزه با آن سر و کار داشته ایم روزی برای خود

تیم های کوچک با ایده های بلند پروازانه ای بوده اند

که اکنون رویای آن ها به حقیقت پیوسته و با اینکه تبدیل به قولی در حوزه کسب و کار شده اند

و سهام آنها در بورس به فروش می رسد ؛ اما باز هم نام استارتاپ را برایشان به کار می بریم.

سرمایه گذاران گول نخورید!

از جمله مهم ترین عوامل پیروزی یک استارتاپ درآمدزایی در بازه زمانی مناسب می باشد

که برای این کار عموما نیاز به یک سرمایه گذار در این حوزه می باشد ،

از کجا بفهمیم که استارتاپی که قرار سرمایه گذاری کنیم چقدر ارزش دارد

تا فرایند سرمایه گذاری به درستی انجام پذیرد .

اگر به اصول ارزش گذاری مسلط نشوید قرارداد نامعقول غیرمنصفانه را بی خبر از ارزش کسب و کار

امضا می کنید و به بن بست مالی در این باره می رسید.

ستاد توسعه ایده های کارآفرینانه با همکاری مرکز کارآفرینیمرکز کارآفرینی این همایش هارا برگذار می کنند

که در ابتدای کار شمارا با اصل قضیه که اصلا ارزش گذاری چیست؟

آشنا می کند و هر آن چیزی که شما باید بسنجید را یادتان می دهد.

قیمت گذاری استارتاپ ها

چیارو بسنجیم حالا

چرخه زندگی یک استارتاپ از لحظه ای که کلنگ قضیه می خوره تا موقعی که شروع به ساخت و ساز و سپس بهره برداری

و ادامه کار کلی پستی بلندی و تعاملات دارد و در این بین سناریو ارزش گذاری در یک استارت آپ مطرح می شود

که کلیه فاکتور ها در کسب و کار مورد بررسی قرار می گیرد اعم از نقل و انتقالات مالی ، مدیریت تیم و تمامی داده ها

که با تحلیل و بررسی این داده ها را به روشی نسبی

با انواع متد ها ( روشVC ، کیفی ، ارزش گذاری جایگذاری و مقایسه ای و …) صورت پذیر است.

تو کارگاه بهمون چی میگن؟

در ابتدا که اصل و اساس قضیه که اصلا به چه درد می خوره ارزش گذاری کسب و کارمون

و فلسفه و حتمیت نیاز آن چیست؟ و در ادامه به تمامی فاکتور ها و داده هایی که در این بین وابسطه هستند

و تاثیر مستقیم آنها در کسب و کار ما پرداخته می شود که می توان این نکته بسیار مهم را گفت

که در هر استارتاپی راز ها و متد های محرمانه ای وجود دارد و اطلاعات تاریخی که نباید فاش شوند

و همین طور این قضایا در ارزش گذاری استارت آپ ما تاثیر مستقیم دارند پس یادگیری دانشی

که ارزش گذاری استارتاپ خودمان را انجام دهد یک امتیاز است.

نگارنده و بازنگری ملیکا مستور

کارگاه ارزش گذاری استارتاپ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مشاورهه ارزش گذاری استارتاپ

یک مشاوره در حوزه ارزش گذاری استارتاپ یا یک شرکت راه اندازی به تیم استارتاپ کمک می کند علاوه بر راحتی  راه حل ها ، گزینه های مختلف خود را پیدا کند و از بین گزینه های مختلف بهترین ها را انتخاب کند. از آنجا که ماهیت یک استارتاپ قابل […]

Subscribe US Now