مشاوره ارزش گذاری استارتاپ

مشاوره ارزش گذاری استارتاپ

 

یک مشاور ارزش گذاری استارتاپ یا یک شرکت راه اندازی به تیم استارتاپ کمک می کند.

علاوه بر راحتی  راه حل ها ، گزینه های مختلف خود را پیدا کند و از بین گزینه های مختلف بهترین ها را انتخاب کند.

 

از آنجا که ماهیت یک استارتاپ ها قابل ردیابی است .

تیم های نوپا و استارتاپ ها دائما در جستجوی و توسعه کار ، محصول و بازار خود هستند .

همیشه باید دانش و اطلاعات خود را به روز کنند تا بتوانند جلوتر از دیگران در دنیای رقابتی باشند.

شرکت های نوپا همچنین باید مفاهیم جدید کسب و کار را بیاموزند و یاد بگیرند.

تحقیق در مورد مفاهیم تجاری می تواند بسیار وقت گیر باشد و نتوانند درست تمرکز کنند.

مشاوره در حوزه ارزش گذاری استارتاپ

مشاوره شرکت های نوپا(استارتاپ)در چه چیزهایی می تواند انجام گیرد؟

طراحی و سازماندهی یک برنامه کسب و کار نوپا یک استارتاپ خوب و قدرتمند که می تواند مفاهیم استارتاپ شما را توضیح دهد.

و آن را در یک برنامه تجاری بنویسد که به جامعه سرمایه گذاری ارائه شود.

استارتاپ خود را تجزیه و تحلیل کرده و آن را توسعه دهید تا بتوانید بطور کامل درک کنید.

بازار به چه چیزی نیاز دارد ، و اینکه چگونه ارزش خود را تحویل می دهید.

همچنین از کدام بازار محافظت می کنید.

مخاطبان شما چه کسانی هستند ، چگونه باید آنها را توصیف کنیم.

در حقیقت ، در این بخش ، آنچه شما در ذهن دارید شفاف تر از شروع است.

راه حل هایی برای ارائه یا مکان خوب و قابل قبول برای داور ، سرمایه گذار یا افراد برای پیوستن به تیم شما ، پیچ و تاب خوب و ارائه قوی که می تواند از استارتاپ و جزئیات آن به خوبی بگوید.

در جذب پرسنل و هم تیمی ها بسیار کمک خواهد کرد.

همچنین سرمایه گذار را به راحتی متقاعد می کند تا در استارتاپ شما سرمایه گذاری کن.

پیدا کردن یک مسیر درست برای جذب سرمایه

بسیاری از بنیانگذاران استارتاپ ها دریافتند که جمع آوری پول یکی از سریعترین و قدرتمندترین راه ها برای گسترش و گسترش مشاغل خود است.

اما نحوه یافتن سرمایه گذار ، چگونگی ترغیب او و چگونگی دستیابی به توافق با او موضوعاتی است.

تجزیه ، تحلیل و تحقیق مناسب ترین راه برای رسیدن به جامعه هدف و ارائه محصول یا خدمات به مخاطب هدف از مهمترین موضوعات برای استارتاپ ها است.

تجزیه نیاز به تأملات تخصصی و متفکرانه دارد . باید با استراتژی ایجاد انگیزه شوید.

مشاوره در این زمینه بسیار کاربردی و مفید است و در استارتاپ ها بسیار کمک می کند.

یک استارتاپ موفقیت آمیز دارای یک برنامه بازاریابی جامد است.

در شرکت مشاوره نوین ، یک برنامه بازاریابی نیز تدوین می شود.

مشاوره در حوزه ارزش گذاری استارتاپ

مشاوره ارزش گذاری استارتاپ

علت شکست استارتاپ ها چیست؟

نکات راه اندازی برای جلوگیری از نگرانی ضروری است. البته دلایل عدم موفقیت استارتاپ از این مقاله خارج است اما در اینجا برخی از مهمترین دلایل شروع خدمات مشاور ارزش گذاری استارتاپ ذکر شده است.

  • راه اندازی استارتاپ به دلیل علاقه به کدنویسی
  • نداشتن هدف
  • طرح بازاریابی شما مشکل دارد
  • گاهی اوقات ممکن است طرح کسب و کار را فراموش کنید
  • نداشتن سرمایه کافی
  • برنامه ریزی دقیق ندارید
  • کار تیمی ندارید
  • نیاز کاربران را درست و دقیق بررسی نکردید

راه اندازی استارتاپ ها به دلیل علاقه به کدنویسی

اکثر استارتاپ ها سال اول شکست می خورند و دلیل اول این است که به دلیل اشتیاق و علاقه کارآفرینان اینترنتی شروع به رمزگذاری و رمزگذاری می کنند. اما کم کم متوجه می شوند که کد نویسی بخش کوچکی از داستان است. و بخش بزرگی نیز وجود دارد که آنها نمی دانند.

نداشتن هدف

می دانید ، بیشتر کارآفرینان مبتدی زیر 28 سال سن دارند. یعنی آنها بی تجربه هستند. اکثر آنها اولین کسانی هستند که یک تجارت را شروع می کنند. به همین دلیل آنها اهداف غیر واقعی دارند. آنها می خواهند زود ثروتمند شوند.

طرح بازاریابی شما مشکل دارد

بیشتر کارآفرینان تازه کار فقط علاقه مند به برنامه نویسی هستند. در تجربه من ، بیشتر این عزیزان حتی تفاوت فروش و بازاریابی را نمی دانند.آنها نمی توانند تعریف ساده ای از بازاریابی استارتاپی خود ارائه دهند.

آنها حتی نمی دانند که برای بازاریابی استارتاپی خود نیاز به بودجه روزانه خاصی دارند.

گاهی اوقات ممکن است طرح کسب و کار را فراموش کنید

تهیه یک برنامه تجاری مهمترین کاری است که باید قبل از شروع راه اندازی انجام شود.

تقریباً هر استارتاپی که ورشکسته می شود یا هرگز سود نمی کند ، این کار را انجام نداده است.

مشاوره ارزش گذاری استارتاپ

نداشتن سرمایه کافی

بسیاری از استارتاپ های شکست خورده سرمایه را بسیار کمتر از آنچه واقعاً لازم است تخمین می زنند. یکی از دلایلی که اصرار دارم در مورد مشاوره راه اندازی در مورد استارتاپ ها ، محاسبه دقیق سرمایه و هزینه های مصرف برای شروع استارتاپ باشد.مشاوره در حوزه ارزش گذاری استارتاپ

برنامه ریزی دقیق ندارید

عدم تجربه با شکست های قبلی می تواند باعث شود

که هر یک از اعضای تیم نقش خود را انجام دهد.

کارآفرینان تازه کار جوان معمولاً معدود دوستانی هستند که در همان محیط ملاقات می کنند.

کار تیمی ندارید

مثل همیشه ، برخی از دوستان برنامه نویسی با هم ایده های طوفان مغزی را جمع می کنند. حالا آنها می خواهند استارتاپ را شروع کنند و فکر می کنند تیم هستند.

نیاز کاربران را درست و دقیق بررسی نکردید

دلیل تکراری شکست استارتاپ ها، در همان سه ماه اول، اشتباه در سنجش نیاز کاربران است. کاربران هر کشور بسته به نیاز و فرهنگ خود، به بخشی از نیازها بیشتر توجه دارند و بخش های دیگر اهمیت کمتری برایشان دارد.

مشاوره ارزش گذاری استارتاپ در مشهد:مصطفی پورعلی

برای دیدن مطالب بیشتر و مرتبط با این موضوع اینجا را کلیک کنید.

نگارنده و بازنگری علیرضا محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کارگاه ارزش گذاری استارتاپ ها

برای پی بردن به اهمیت کسب و کار ها سناریو های متفاوتی وجود داشته که حال به قیمت گذاری استارتاپ ها اشاره می کنیم.کارگاه ارزش گذاری استارتاپ ها که فاکتور های متفاوت این استارتاپ ها را بررسی و تحلیل می شوند که آینده ی روشن پیش رویشان مسیر حتمی خود […]

Subscribe US Now