3 فاکتور مهم در ارزش گذاری استارتاپ ها

رشد شرکت

فاکتور های زیادی برای ارزش گذاری استارتاپ ها وجود داره. در هر کسب و کاری رفتن به مسیر درست و مشخصی که ما را به هدفمون برسونه کار مشکل ولی ممکن است.

در همه مشاغل امروزه سرعت رشد و رسیدن به درآمد مورد توجه و اهمیت خاصی قرار دارد و این رشد به نحوه اندازه گیری ارزش تجارت بستگی دارد. بنابراین ، رشد را می توان با اندازه گیری فروش ، کاربران ، درآمد و غیره سنجید. در نتیجه ، چگونه است که برخی از مشاغل بدون هیچ گونه تلاش اضافی به سرعت رشد مطلوب خود دست میابند.

در حالی که برخی دیگر دائما با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند

این موضوعی است که اخیراً ذهن بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. نویسنده این مقاله با بنیانگذار Explica (یک رسانه دیجیتالی مبتدی) Whip Sitaraman صحبت کرده است. کارآفرین توانسته است تا چند ماه آینده تجارت خود را توسعه دهد. Sitaramen از 18 سالگی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

ارزش گذاری استارتاپ ها

تا اینکه سرانجام سید سامو بودجه دریافت کرد. Citaraman یکی از جوانترین موفقیت بود. Startup Explica هفته گذشته اعلام کرد که 6.5 میلیون کاربر اینترنت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی های سریع در حال رشد ، به Yukon بروید:

1. به سخنان منتقدین بدبین خود توجه کنید.

به عبارت دیگر ، بهتر است با آنها معاشرت یا همکاری کنیم! ایده های استارتاپ اغلب شخصی هستند.بسیاری از بنیانگذاران این منتقدان را با دشمنان خود اشتباه می گیرند.

هنگامی که MVII8 Capital را راه اندازی کرد ،

سایر بنیانگذاران این شرکت از جمله Borin Radetke و Brad Seidel نسبت به عملکرد شرکت رسانه ای تردید داشتند.

شرکتی که در آن سرمایه گذاری کرده اند ، دور از گروه های سرمایه گذاری Silicon Valley به دنبال استعداد ناب است.این شرکت و سایر شرکتهای مشابه معمولاً در مدلهای تجاری با کارایی بالا مانند املاک و مستغلات یا کالاهای مصرفی سرمایه گذاری می کنند.

2. به شرایط اقتصادی موقعیت خود احترام بگذارید.

شرکت ها وقتی از گوش دادن به مشتریان خود امتناع می ورزند ، شکست می خورند.

همانطور که استیو جابز می گوید: “مردم تا زمانی که به آنها نشان ندهیدآنچه را که نیاز دارند نمی دانند.

این وظیفه شماست که آنها را پیش بینی کنید و راه حل ارائه دهید.

به عنوان مثال ، در Explica ، اعضای تیم تلاش می کنند تا گرافیک های متحرک HTML را در یک محیط امن ارائه دهند تا بتوانند در دراز مدت با یکدیگر رقابت کنند. فقط به روندها نگاه کنید. این یک نمونه واضح است از آنچه شما باید در مورد شرایط فعلی رقابت و روند طولانی مدت در مدل کسب و کار خود بدانید.

3. افرادی را که ذهنی مشابه دارند استخدام کنید.

اضافه کردن اعضای جدید به تیم در هر بازه و مرحله ای از کار باشد بسیار حساس و پر اهمیت هست که محدودیت های دید شما را به چالش می کشد.

برای اضافه کردن ایده های مهم  تعادل در فرآیندهای تصمیم گیری ضروری است. هدایت تیم از داخل باعث رشد شرکت و همچنین کارمندان می شود که این عامل مهمی در ارزش گذاری استارتاپ ها به شمار می رود.

بنیانگذاران باید به دنبال متقاضی هایی باشند که چشم انداز جدیدی را با خود وارد شرکت می کند.

بین پیدا کردن افرادی که سازگاری بیشتری با محیط دارند افرادی که مهارت های ویژه ای دارند، تفاوت وجود دارد.

افرادی را پیدا کنید که عقاید مشابهی دارند، نه مهارت های مشابه.

ذهن یکسان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مدیریت استارتاپ خودم

  مدیریت استارتاپ؟ بعداز گذشت سال هایی که استارتاپ ها مفهوم های خودشونو در بازار های هدف تزریق کردند. و با ایده های جورواجور کسب و کار هایی متفاوت و جالب پدید آوردند و تیم هایی شکل گرفت و با اینکه حمایت و پشتیبانی های دولتم در این حوزه ناچیز […]
استارتاپ

Subscribe US Now