روش ارزش گذاری هزینه بازتاسیس:

karamoozi

ارزش گذاری چیست؟

ارزشگذاری، فرایندی است که برآورد ارزش واقعی فعلی یک دارایی(ارزشی که تو اون لحظه داراییمون داره) در انواع روش های مالی تخمین بزنه. اگر به واژه یاب نگاه کنید ، ما می بینیم که ارزشگذاری به معنای: تعیین ارزش چیزی ،تعیین بهای چیزی یا تعیین میزان بها و ارزش هر چیز
به یاد داشته باشید این است که ارزشگذاری فقط در مورد سهام و یا راه اندازی نیست ، حتی هنگامی که شما می خواهید برای خرید یک ماشین اقدام‌کنید ، شما به نحوی باارزش گذاری سروکار دارین و اندازه ارزش روز دارایی مبلغی را پرداخت میکنید . یکی از مهم ترین نکته در فرایند ارزشگذاری این است که احزاب در قیمت توافق کرده باشند و تا زمانی که رو قیمت اعلام شده توافق نکند اون ارزش اعتباری ندارد.

 

 

 

روش ارزش گذاری هزینه بازتاسیس:

این روش فرض می کند که ارزش یک راه اندازی برابر است با تمام هزینه های وارده تا کنون به راه اندازی و حفظ عملکرد آن است. البته ، این روش ارزیابی به طور کلی برای استارت آپ هایی که ممکن است شکست بخورند و بنیانگذاران قصد فروش استارتاپ ها را دارند ، استفاده می شود. استدلال اساسی این روش این است که یک سرمایه گذار مایل به پرداخت بیش از هزینه های متحمل به سرمایه گذاری در یک راه اندازی است که شرایط مناسب ندارد. هزینه های یک شرکت به طور کلی به دارایی های شرکت تبدیل, از جمله زمین, ساختمان, دفاتر, تجهیزات دفتری و اداری, سرور, و مالکیت معنوی. بنابراین ، برای یافتن ارزش هزینه بازتاسیس میتوان ارزش دارایی های ان را بدست اوردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مشاوره درکسب وکار های نوپا

استارت آپ ها از گروه های کوچکی تشکیل شده اند که هدف آنهاکشف ویافتن اطلاعات به روز وجدید است که تفاوت این نهادها باسایر کسسب وکارهای دیگر تخصص آنها وکوچک بودن آنها نیز میباشد. درواقع استارت آپ ها برای رونق وتوسعه کارومحصول بازاربه کنکاش وجست وجوپرداخته ودانش خود را به […]

Subscribe US Now